Yazgul02 Merhaba arkadaşlar 10 haftalık gebeyim 2 haftadır geçmeyen baş ağrım var dayanamıyorum artık. Sizin de oluyormu ? Oluyorsa nasıl geçiyor ? Ağlıyorum artk ağrısından