Edakgndzzz
Amh değeri sizi sakın yanıltmasın daha 22 yaşındayım amh 0.5 acilen tüp bebek dediler denedik olmadı negatif sonuçlandı doktor kesinlikle 2. Yi yapalım dedi yoksa imkansız dedi kendiliğinden.. Yapmadım bıraktım olmadı gider yurttan alırım sahiplenirim dedim kendi kendime sonra işe girdim hiç aklımda yoktu birden bire adetim gecikti dedimki zaten günlerim belli olmuyordu ben kim hamile kalmak kim.. Anneme abla ben menepoza girdim diyordum resmen daha 22 yaşındayım. Ne kullansamda adet söktürür dedim sakın dediler bizi dinle dediler bişey kullanma zorladılar gittim test aldım bı baktım çift çizgi yine inanmadım imkansiz bu test yanıltıyor dedim. Eşimle sonradan acile gittik taki doktorun ağzindan duyana kadar evet hamilesiniz hayırlı olsun dedi. Üstelik 6-7 haftalık hayat mucizlerle dolu gittim kalp atışını duyduk keseyi gördük bebeğimi gördük herşeyi normal sağlıklı şuan 10+1 günlük. Hani benim olmazdı çocuğum resmen hayatım alt üst olmuştu çok zor günler geçirmiştim yani umut var sizin değeri 1.5 ile 4 arası normaldir. Fazlayla polikistik over olmuş oluyor. Diğer arkadaşlara da tavsiyem Allah veriyorsa hiç brsey karşısında duramaz. Çok şükür 🥰❤️