Marulkafa1 hayır ilk 3 hafta aşırı derecede vajinamda ağrı vardı ilaç içecektim bi test yapayım dedim pozitif gördüm sonra sol kasıgım agrıdı ama son 2 haftadır hiçbir yerim agrımıyor evi temizliyorum siliyorum yemek yapıyorum geziyorum sanki hamile değilim gibi ama herkeste farklı belirtiler oluyormuş ilerleryen donemlerde yaşarım belki bilemiyorum