Kızlar bebeğim çatlarcasına ağlıyor saatlerce. Her gün aynı saatte bir başlıyor durduramıyoruz. Daha 1 ay 15 günlük. Belki 10 kez doktora götürdük. Gaz sancısı var dediler. Yediğime içtiğime de dikkat ediyorum. Niye böyle oluyor anlamıyorum. Stresten ağzımın içi aft oldu. Kendimi yetersiz hissediyorum. Anne sütüyle besliyorum. Acaba sütüm mü yok diye defalarca göğüsümü sıkıyorum ve süt de geliyor. Cidden çok üzülüyorum. Götürmediğim doktor, acil kalmadı. Hepsi gaz sancısı diyor. Ne zamana dek böyle devam edecek bilmiyorum. Acaba ben mi bakamıyorum da böyle oluyor diyorum, kayınvalidemde de susmuyor. Çok yoruldum