Meri9894 Sahnedekimadam tşkler yorum için, babybjörn e pek çok muadil var karar veremedim bir türlü, kullanmaya basladınız mı peki? 😌
Sahnedekimadam Meri9894 3 ay sonra gelicek bebiş :) Muadillerin hepsi birbirine benziyor ama Mamma çift taraflıymış üstünde öyle yazıyor diğerlerinde var mı bilmiyorum bebiş büyüyünce koltuk olarak kullanabilmesi için öyle yapmışlar onu araştırabilirsin
Meri9894 Sahnedekimadam sağlıkla gelsin inşallah 😊 Bnmde içime sinen bu marka oldu baktığım kadarıyla teşekkürler 💫