Selisce evet etiket olmasın derseniz gerçekten fazla para harcamış olacaksınız 🤢 bence tadına önem verin sonuçta çamur gibi çikolatalar var öyle gelseydi üzülecektim neyseki güzel geldi içim rahat varsın etiket olsun kutusu biraz daha araştırma yapabilirsiniz isterseniz kutu üzerine yapan sayfalar var mı diye uygun fiyatlı