Kızlar 36. Haftaya girdim bugün 2, 3 gündür ishalim hatta bazen tuvaletim yokken bile tuvaletim varmış gibi karnım ağrıyor. Uygulamada doğumda en çok karşılaşılan belirtilen biri de ishal ve bağırsakların hızlı çalışmasıdır bilgisini gördüm. Doğum yapıp bu gibi durumla karşılaşan ve bu durumdan sonra yakın zamanda mı doğurdunuz? Doğum belirtiniz oldu mu bunun gibi?