Boncukmavis Öncelikle kafanızda daima çocuk fikri olursa çocuğunuzun olma ihtimali bence çok azalıyor. Burda çoğu kişi beklenmedik anda öğreniyor ki biri de benim. Ve ben ilk ergenliğe girişimde senelerce ilaç tedavisi gördüm (6-7 yıl) düzensiz adet ve doğal olarak düzensiz yumurtlamam vardı olmaz zaten çok uğraşmamız gerekir çocuk için diye düşünürken hamile olduğumu öğrendim. Şu an 35+4 olduk bile. Eşinizle birlikte olurken stres olmayın gayet normal sırf o anı yaşayın yani. Eğer kilonuz varsa verin, ekstra vitamin kullanın, yürüyüş yapın, sigara kullanıyorsanız bırakın, düşük karbonhidratlı sağlıklı yağlı ve bol proteinli beslenin akışına bırakın en kısa zamanda çocuk sahibi olacağınıza eminim♥️ Rabbim aratmasın en hayırlı zamanda versin inşallah. Ama lütfen bunun için üzülüp isyan etmeyin😍