ikicicek Rabiasemizz valla 3 gündür prilam içiyorum hemde 2 şer tane yine ağzım aşırı kötü ve sürekli bulanıyo tuzlu birşeyler yiyince kesiyo ama sürekli var yani
Selinlikcik Cemilekara06 İşte siz keseyi görmüşsünüz canım biz daha görmedik Allah izin verirse perşembe günü göreceğiz ondan dedim 🥰 inşallah hayırlısıyla duymayı nasip etsin Allah 🙏🏻😻
Burcum Selam benim de şimdi 5+3 oldu☺️ yarın ilk randevum var keseyi görürüm inşallah. Gebeliğim benim bir de haziranda 5 yaşına girecek bir oğlum var☺️
Caglali Selinlikcik 5+2 günlük karnında kese gözüktü ama bebek yoktu 2 Ekim’de gideceğim tekrar Bugün 5+6 haftaligiz 2 ekime kadar tekrar başka doktora gitsem bebeği görür muyum ki?