Yineanneoluyorum Kızlar doktorum sağlık ocağında tokluk şekerini olctur dedi daha gidemedim kan ile alıyorlar diye biliyorum peki yüksek yada düşük çıkarsa doktor ne diyecek?
kayseres Yineanneoluyorum Yüksek çıkarsa diyet başlayacak diyetle normale dönmez yada değerlerinde düşme olmazsa insülin başlayacaktır .