Linasel 37+0 dı ilk defa nts ye girmiştim doktorum geldi hemen sen nasıl duruyorsun sancin tavan dedi ama ben hiç hissetmiyordum. Açıklığıma bakıldı 3 cm yatış yapalım istersen , istersen evde bekle ama akşama gelirsin dedi bende eve gideyim duş falan alırım eşyaları alırız dedim geldik eve . Garibim kaynimda izne çıkmıştı tatile gicekti bebek olacak diye iptal etti 5 gün beni evde bekledi iznide bitti çocuğun beni beklerken o gun ise gitti aksama doğuma gittim 1 gün daha beklese yeni yıl bebeği olacaktı 😁