Yarendemir_q Aşılamanın 4. günü. Kasıklarıma yürürken batmalar oluyor. Yürüyemiyorum ve bu aralıklı oluyor. Çatlatma iğnesinin etkisi olabilir mi?
Hizligonzales Yarendemir_q genelde ilk seferde pluyor ozellikle ben 3kere olmustum diger ikisinde o kadar degil ama ilk seferinde cok olmustu