Aysenur426868 Haftaya sezaryan olacağım akşamdan 00dan itibaren yeme içme olmasın yazmış notuna doktor sabah gideceğim de o saatte kadar su bile icmeyecezmi su da mı yasak gece misal susasam icmiyormuyum
Aslaninannesi01 Aysenur426868 yemek içmek yasak ben sabah kalkıp birkaç bardak su içtim ilac içtim 10 dakika sonra falan suyum geldi 5 saat sonra doğuma grdim plansız sezeryan oldum sezeryan sonrası gaz çıkarmak çok önemli ben çıkartmadm lavman yapıldı kesinlikle içmeyin etkileyebilir çünkü
Mommy61 Aysenur426868 benim doktorum öğlen 12 gibi bebeği alırım en son sabah 6 da aç susuz ol dedi, anestezi uzmanı 8 saat istedi diyince o kadar da abartmasınlar dedi
Aysenur426868 Hifayvz tamamdır şimdiden öğrenmiş olayım 00.00 a kadar suyumu iciyim o zaman susuzluğa dayanamam dudaklarım da kurur kesin ameliyattan sonrada keisn su icmiycez 😏
Aysenur426868 Aslaninannesi01 ama suyun acaba ne etkisi oluyorki daha iyi olmazmi gaz çıkartmaya ne biliyim enteresan bacim
Aslaninannesi01 Aysenur426868 bilmiyorum bn sudan olduğunu düşünüyorum çünkü doğumdan bir gün öncede hafif şeyler yemiştim suyu bile yasaklıyorlarsa vardır bir sebebi