Herkese merhaba 🌸 bugün doktora gittim bebeğin kesesini gördüm çok şükür 5 haftalık gebeyim kesenin boyutu 12 mm dedi doktor bana baya büyük geldi 5 haftalık içinde olanlar sizinde boyut o kadarmi acaba? İkinci gebeliğim diğeri bu kadar büyük değildi sanki aradan zaman geçince sormak istedim😍