Eva2112 evet canım benim de 0,183 çıkmıştı ben 3 sene önce sezeryan oldum 2020 Nisan ayında,benim daha öncesinde 4 düşük vardı, hamdolsun ne zaman bebek yapmaya niyetlensek en geç 3 ay içinde hamile kalıyordum Rabbime bin şükür🤲bu bebeğimi eşim çok istedi ve kızım yalnız kalmasin diye düşündük bı kontrole gideyim dedim bu düşünce kızım 2 yaşında iken düşündük daha once sezeryan olduğu için en az 2 sene ara demişti doktor neyse gittin doktora adetli iken FSH degerlerine ve yaşım 35 i geçtiği için Amh degerine de bakalım dedi sonuçlar çıktı 1 hafta içinde ve ben 2 ay içinde hamile olduğumu öğrendim 🤲🤲Eğer düşünüyorsan normal doğum olursa hemen ara verme derim ama sezeryanda malesef 2 sene beklemek gerekiyor biraz uzun ve karışık gibi oldu ama anlatabilmisimdir İnşAllah,her şey gönlünüzce olsun,sağlıkla kucağımıza alalım yavrularımızı 🤲🤲🤲🤲💕