esraesla Arkadaşlar devlet hastanesinde her hafta doktor farklı olduğu için tam ultrason sırasında 2 li test 3 lü test ve ayrıntılıyi yaptırdın mi diye sorup insanı şüpheye sokuyorlar sizde de öyle oluyor mu yoksa bir bana mı denk geliyor?
selinsmother esraesla banada denk geldi bi kere bi daha gitmedim şimdi aynı doktora buluyorum 😂 hatta 27 haftama gelmişim bana dedi ki ultrasona daha girmemiştim ücretsiz sıvı alalım yollayalım bende hayır diyince kağıt imzalattı yıkıldık eşimle 😂
esraesla selinsmother son zamanlarda her hafta gittiğin için aynı doktor bulamıyorsun Hayır muayene sırasında değilde muayeneden önce sorsa korkmayacaksın sonuçlarıni biliyorsun ama insan sorunca bir korkuya kapılıyor Niye sordun diyince de yoo öylesine sordum diyorlar 😀dedim bir tek bunlar benim mi başıma geliyor 🙈