Svgii0101 5+4 de yolk kese gorundu ama bebek yoktu kızlar sizler ne zaman gördünüz cevap verirseniz çok mutlu olurum bir de kese küçük doktor çok açıklama yapmadı
Canan-_16 Svgii0101 herşeyden önce kötü düşünme hiç derim çünkü gerçekten kötü düşününce kötüyü çağırıyoruz inan emin ol sağlıkla gelecek inşallah 🙏
Egemenkadris Svgii0101 korkacak hıc birşey yok canım 6 7 8 haftaya kadar yolu var merak etme daha toplu iğne ucu kadar minicik görünmemesi çok normal
EmineSerdar Svgii0101 ben 5+1 de hastaneye yatırıldı 6 haftalık oldu hastaneden çıkarken baktı bı doktor bebek görünmüyor dedi sonra kndi doktoruma gittim 6+5 te alttan baktı gördü bebisi korkma daha çok küçük
Aslaninannesi01 Svgii0101 haftanız daha küçük o yüzden normal kiminin 6.haftada kalp atışı olur kiminin 7 de yani gelişim kişiden kişiye değişir bebeği görmemeniz normal birde yolk görünmüş umutsz olmayın
Mzzz Canım merak etme daha çok kücük benimki de tüp bebek 6. Hafta keseyi 1 hafta sonrada bebeği gördük korkma bol bol dinlen 🙏😊
Erden37 Svgii0101 İçini ferah tut canım. Benimde ilk keseyi boş sandı tekrar baktı bebek çok küçük dedi gelişmemiş dedi 1 hafta sonra tekrar bakalım dedi bende çok tedirgin oldum ilk baş. 1 hafta sonra baktığında herşey normal ölçümlerine göre 7 haftalık gözüküyo dedi aslında benim hesabıma göre 6 haftaydı dr un hesabına göre de 8 haftalıktı baktığı hafta ama ultrasonda 7 haftalık çıktı
Erden37 Ben biraz kilolu hamile kaldığım için en ilk muayene de karnımdan keseyi de göremedi. Riske atamam dış gebelik riskine karşı vajinal muayene etmem gerekiyor dedi alttan muayene oldum alttan bakınca keseyi görmüştü ilk muayenemde de