Merhaba 27 haftalığız normalde şekerim hep düşük veya normal çıkar hiç yüksek çıkmazdı bugün ilk defa tokluk şekerim 158 çıktı 1 saat sonra yine ölçtüm hala 158di bol bol su içiyorum. Kaçtan sonrası bebeğe zarar verir bir kerelik yükselmesi sıkıntı olur mu?