Gmzebilen meliiisoz 17+2 haftalık hamileyim 4 tane ilacım var birisi kan ilacı 3 tane de vitamin var ocean - vinalac- desiferol
Zumzumm meliiisoz 6+1 deyim. Pregnacare plus adı aslında vitaminin doktor verdi bi bakın isterseniz içinden iki ayrı ilaç çıkıo biri genel vıtamın,folık asıt diğeri omega3. D vıtamınını de ayrı kullanıyorum vitabiotics ultra vitamin d gummies adı
Hankub İlk 3 ay folik asit kullandım. Sonrasında; Demir B ve C kombine şekilde D3 K2 yine kombine Omega Omega düzenli balık tüketmediğim için kullanıyorum.
meliiisoz Hankub ben sadece ımom kullanıyorum kombine bir vitamin ama yeterli gelmiyor bu ara aşırı halsizim tansiyon düşüklüğü ve bayılma yaşıyorum
Hankub @meliiisoz Doktorunuzun mutlaka bir önerisi olacaktır. Öncesinde kan tahlili yapılması gerekebilir bu durumda. Çok geçmiş olsun 🙏🏼
Opecert D vitamini günde 9 pıs Magnezyum kasılmalar icin Çinko eksk cıktı bende Oceanmummy kombo vitamin icinde omega da var Demir hapı
Lavinia96 Zumzumm merhaba bana da doktorum verdi bu ilacı kutudan çıkan 2 ilacı da aynı gün mü kullanmak gerekiyor herhangi bir şey demedi yanlış bir şey yapmak istemiyorum bende