Dilekonurr Merhaba anneler , bez stoklamaya düşünüyorum ama ne alsam nasıl yapsam bilemedim bana öneriniz var mıdır acaba ?
Nurr_22_22 Dilekonurr stok yapma canım bebeğin pişik olabilir bez sızıntı yapabilir o zaman elinde kalır bez denemek için bir paket al memnun kalırsan stok yap ben sleepy kullanıyorum tasma pişik yaşamadım daha 48 günlük bebeğim
9ay10gun Dilekonurr iki paket bir numara Molfix aldım sonrasına bebek dogduktan sonra kullanıp karar vericem her bebeğe her bez iyi gelmeyebiliyor. Herkes sleypden çok memnun benim kızıma pişik yapmıştı asla kullanamadik mesela
Senayl34 Nurr_22_22 katılıyorum bende Molfix aldım 2 paket fazlasını alamadım pişik vs olursa napicam o kadar bezi ucuza vericem gidicek birde eğer pişik olmazsa alınabilir heryerden
Dilekonurr Nurr_22_22 evet doğru söylüyorsun da bez fiyatları çok yüksek olunca şimdiden alıp koysam fena olmaz diye düşünmüştüm, bekliyim en iyisi