merhaba arkadaslar hamileliğimde diş etlerim şisip kaniyor ve cekilme de olmaya başladı dis köklerim gorunmeye başladı doktoruma danıştım diş hekimine gitsen hamile olduğun icin hiç bir tedavi yapmazlar dedi aynaya bakmak bile istemiyorum aranizda bu sorunu yasayan var mi hamilelikten sonra gecer mi acaba:(