233 ben daha kötüsü otrivin kullanıyorum ve hergün hatta günde yarısı bitiyo alerjik rinitim var ameliyat olmam lazımdı burun etlerim çok şiş sıkmayınca hiç nefes alamıyorum doktoruma bu şekilde anlattım peki kullan dedi tabi her sıktığımda korkuyorum ama çocuğa bi zararı olmaz demişti her gittiğimde soruyordum