Saıam xanımlar men Azerbaycandan yazıram 1hefte olar ki benden kücücük kan pıjıtlaşması gibi bişey geldi vaginadan sonra dediler ki cift kopa bilir gittik hic birsey yoktu hersey iyiydi sonra yine kan gelince gittik doktora dediler ki cift azicik kopmuş bebekden bunu yaşayan varmı aranızda ve bu arada 18+4 hamileyim