Nasusak 27 haftada şeker yüklemesi yapınca şekerim sınırdan yüksek çıktı. Bebeğin suyu da fazlalaşmış içerde . Şekeri yüksek olanlar siz nasıl bir yol izlediniz? Diyet yapıp yürüyüşe başladım böylece düşer mi normale döner mi?
femme Nasusak ben de 23 haftaligim . Suyum sınıra yaklstgi için 2 hafta erken den şeker yüklemesi yapıldı baya yüksek çıktı Gebelik şekeri tanısı kondu. 5 gündür diyet yapıyorum 2 haftaya tamamliycam Normalde dönerse iyi yoksa insülin veriyorlar
piiremsesinannesiii Shine13 ben bunu sabah gerdim ama anlamdım bende şeker var mı bakar mısınız açlık şekeri bu
piiremsesinannesiii Shine13 ay kaç kez öncesinde fotoğraf yükledim şuanda yükleyemiyorum ama şaka gibi açılmıyor yüklediklerim umarım bu açılır
Shine13 piiremsesinannesiii şeker yüklemesi yaptırsanız daha iyi olur normal aralıklarda gözüküyor ama sınıra yakın benimkide böyleydi şeker yüklemesinde belli oluyor şeker olup olmadığı
piiremsesinannesiii Shine13 tamam canım teşekkür ederim 2 ay önce yükleme yapıldı normaldi şuan doğumuma 45 gün kaldı bu aralıklarda yapmazlar sanırım ben kan verdiğim de sürekli açlık tokluk bakar mısınız diyorum doktora rutin öyle sonuç acaba ne ki merak ettim bugünkü sorayım dedim
Shine13 piiremsesinannesiii yükleme yapıldıysa sorun çıkmaz inşallah şeker ölçüm cihazı varsa etrafında birinde onunla ölçebilirsin emin olmak için