elif233233 Arkadaslar bugun sabah 9 dan bu saate kadar toplasaniz 1 saat uyumamistir bu nirmal mi ya hala uyumuyor karni tok gazini alıyorum surekli bezleri cisli kakali doyuyor gazida çıkıyor neden boyle ya . 🤤😴🥺🥺🥺
Cinarsaitinannesi elif233233 bugün acı bisey falan yedigseniz o sancı yapmış olabilir gazı da olabilir ne kadar alırsanız yine de vardır karnına masaj yapın 10 dk falan da yüzüstü yatırın o belki rahatlatır
DerininAnnesi35 elif233233 ben bu durumu 4 ay yaşadım. Doktor günde 20 saat uyuması lazım diyordu ama benim kız toplasan 2 saat anca uyuyordu gün boyunca. Sonradan düzene girdi. Sizinki de düzene girecektir, daha çok küçük.
Sevval4 Uyku gerilemesi olabiliyor fakat 1 aylıkken başlamaz. Atak hesaplaması yapın isterseniz Google’dan :) inşallah düzene girer gündüz uykusunu almayınca bebiş geceleri çok sık uyanır maalesef
Derya034 elif233233 Canım benim ya su rahatlaştırırdı eşindemi yok yanında bwraber yıkardınız güzelce
elif233233 Cinarsaitinannesi yediklerime cok dikkat ediyorum canim aci da yemedim . Ama gazdir dediginiz gibi sebebini bilsem keske ona gore davransam . Kiyamiyorum hic bu saat oldu hala direniyor uykuya 😔
Cinarsaitinannesi elif233233 benim bebeğimde yapardı böyle arada gazını alıyordum ama agzindan giren hava bile gaz yaparmış bilmezdim gaz damlasi alınca rahatladı. şimdi nasıl bebis gece uyuyabildi mi
elif233233 Derya034 esim korkuyor biraz bu konuda . Annemle yikiyoruz gun asiri bugun banyo gunu degildi 😔
Aysunvr elif233233 Derin kova var mı ? Yani işte bebeğin suyunu hazırlamak için falan en kötü ona su doldur koltuk altından itibaren içine sok hem o pozisyondada bayılıyorlar anne karnında gibi hissediyorlarmış ☺️ su rahatlatır onu ben bazen gün içinde çok huzursuz olduğunda öyle yapıyorum rahatlıyor
elif233233 Cinarsaitinannesi gece cok guzel gecti canim. O kadar uykusuz kaldi ki emzirmek icin zor uyandirdim .