Gebeyizbiz Hayırlısı olsun inşallah. Ama bugün beni çok geren bir konu oldu. O yüzden biraz aklıma takıldı. Bahsettiğim arkadaş cinsiyete çok önem veren biri. Her halinden erkek istediği çok belliydi . Benim oğlan olunca aşırı bozuldu. Çünkü ona 12 haftalıkken kız demişler. Bugün beni aramış nisbet yapar gibi oğlum olucakmış. Doktor demiş ki ne kızı kabak gibi ortada işte demiş. Onunda 16.haftası. Sağlıklı olduktan sonra ne fark ediyor sanki. Aşırı gerildim yani