Nurdan1312 bizim cinsiyetimiz belli değil daha ama nasip olurda erkek olursa ismini furkan koyacağız :))) hem anlamı çok güzel hemde benim için birazda kuranda geçmesi daha önemli diye bu ismi seçtik :)
Hakla bâtılı ayırma, bu ayrılmayı sağlayan Allah’ın koyduğu ölçü, gönderdiği kitap; kurtuluş ve zafer gibi anlamlara gelen bir Kur’an terimi.