Merhaba kızlar. Normal de endişe yapan biri değilim. Böyle şeyler olduğunda geçici olduğunu bilirim ve hic kimseye söylemem. Geceden beri karnımın içinden igne batıyo gibi oluyor. Göbek deliğimin orda. Anneme söyledim ihmal etme bi git dedi. Ben de acile gittim. 5 tüp kan, 1 serum ve idrar testi yaptılar. Kanımda sorun yok idrarda da. Ama doktor Böyle birsey olursa kadın doğuma gitmem gerektiğini söyledi. 25+3 haftalık hamileyim. Daha yeni de otururken göğüs alti karnım da oldu batma. Hemen uzandım. Biraz iyi geldi. Sizce ne yapmam gerekiyor? Başına gelen veya bilgisi olan var mı? Bana yardımcı olursanız sevinirim 💕💕