Arkadaşlar 20 haftalık hamileyim ve hamile kalmadan önce nefes açlığı ve ardından gelen korkuyla panik atak için 2 sene ilaç tedavisi gördüm. Hamile kalınca pat diye bıraktımilacı. Son 1 aydır tekrar kaygı ve korkularım başladı buna birde hamilelik düşünceleri eklendi. Bu durumu yaşayan var mı? Aranızda gebeyken ilaç kullanan var mı ?