Cansu968 Merhabalar 6 haftalık gebeyim ve sürekli yatmak istyorum yemek yemeye su içmeye üşeniyorum bu ne zamana kadar gider günün 20 saati yatarak geçiriyorum evin işleri kalıyor yemek geç saatlere kalıyor canim hiç birşey yapmak istemiyor
Aaaysee Cansu968 ilk başlar da halsizlik çok oluyor 12 den sonra düzelmişti benim ama değerlerinize de baktığın mutlaka büyük ihtimal kansızlık,vitaminsizlikk vardır
zeynepmom34 Cansu968 canım bende o haftalarda yatıyordum ama hava sıcak diye baya terliyordum hamile olduğumu bilememişim sonra ben erken kalkmaya başladım aç kalamıyordum 1. Tremestrda
Kbrasrtt Bende de öyle olmuştu hayatımda hiç bu kadar uyumadım 12. Haftadan sonra eski enerjine dönüyorsun , azıcık sabır 😇