Yamanbera bademli_puding siz hangisinde yaptırmayı düşünüyorsunuz? Türkiyede kulak yolu yapan yok maalesef amerika dışında
bademli_puding Yamanbera benim kızımın kulak yolu var sadece kulak şekil bozukluğu var kulak deliği kulak kepçesinin azıcık açıklık olan yerinden görünüyor o yüzden türkiyede yaptırmayı düşünüyoruz
bademli_puding Yamanbera bakın böyle açıklık var içini rahatça görebiliyoruz doktorda bize siz şanslısınız en azından kulak deliği var demişti
Yamanbera bademli_puding ama çok tatlı maşallah o da nazarboncuğu olsun kuzumun 🥰🧿 inanın biz artık oğlumun o kulağını hiç görmüyoruz bile unuttuk yani
bademli_puding Yamanbera teşekkür ederiz 🥰❤️ bizde öyle aklımıza bişe gelmiyor yani biz ve çevremiz o kadar alıştık ki gayet normal be hiç öyle değilmiş gibi geliyor artık bize 🥰
bademli_puding Yamanbera Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden resim yükle kutucuğundan yükleyebilirsiniz. Veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek Direk linkler altındaki linkin sonunda yazan Kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/ 💝
Tubii00 Yamanbera merhaba benim bebeğimde 37 günlük sağ kulağı microtia.Hala atlatamıyorum çok üzülüyorum whatsap grubuna beni ve eşimi alabilir misiniz araştırmaya başladık bizde şimdiden elimizden hiç bişey gelmiyor ama
bademli_puding Tubii00 sağlıkla büyüsün bebiş 😊 şu an atlatamayacakmışsınız gibi geliyor ama zamanla alışacaksınız üzülmeyin