Merhaba kızlar evim depremde çok zarar gördü az hasar verdiler fakat duvar flan hep yıkık. Kolon kiriş sağlam. Dask var evin. E devlet eksik evrak flan yükledik. Ama diyorlat az hasar belli bir miktar verirler. Benim evim ile eltim evi alakasiz benim evim aşırı hasar görmüş onun ufak ufak çizgiler.ikimjz de aynı ücret mi alacağız.. birde sizce ne kadar öder