Bende günde 1 paket sigara içen biri olarak en çok bu konuda zorlanırım diyordum ama öğrendikten 1 hafta sonra tamamen bıraktım çünkü içimde bir can taşıdığımı düşününce vicdanım el vermiyor. Bende hala şoktayım bu kadar çabuk nasıl vazgeçebilirim diye ama bebeğimin sağlığı her şeyden önemli.