Cansu_42 40.haftada doğmayan bebeği devlet hastanesi suni sancı vererek doğurtur mu yoksa biraz daha bekletir mi ?
Senasome Cansu_42 devlet hastanesindeki doktorum 41. Haftada da gelebilir demişti.. 11 hurmayı ikiye bölüp çekirdekleriyle 3 bardak suda 1.5 bardak oluncaya kadar kaynatıp için belki suni sancıya gerek kalmadan gelir bebeğiniz 🥰
Ledeyna21 Cansu_42 genelde 41 e kadar bekletiyor devlet ama her doktor aynı değil bazılarıda 40 I aştı mı yatış suni sancı diyor
Cansu_42 Senasome normalde hurma yiyorum açılmam yok gelen giden de yok suni sancıyla doğuracak gibi geliyor bana
Ledeyna21 Cansu_42 sık nst ve bebek hareketiyle kontrol istiyorlar zaten ama dilerseniz 40 tan sonra sizde suni sancıyla doğum tercih edebiliyorsunuz benim yatışımı istediler ben kendi sancım başlar diye bekledim olmayınca 41+2 suni sancıyla başlattılar doğumu