dnzsrky kendi isteğimle koektuğum için bugün sezeryan oldum iyiki olmuşum genel uyutuldum inan sadece uyanınca dikişlerim acıdı sonra hemen ayağa kalktım yürüdüm şuan hastanedeyim teyzesi sütümde var eşim uyuyo hatta ben kucaklayıp alıyorum giydiriyorum bebeği yürüyüş aşırı iyi yürüyünce ağrı kesiciye bike gerek kalmıyor ben hemen tek başıma yürüdüm narkoz geçince paniktim o kadar sıktım kastım ağladım sondada bile canım yandı ama kendi paniğim yüxündem hiç gerek yokmuş boşa stres inanki çok güzel geçti üstelik gebelik xehirlenmesi ödem kansızlık hep vardı iyiki normak doğum acısını çekmemişim iyiki sezeryan olmuşum ve ben son dk ye kadar normal doğurcam diyodum bi anda korktum sezeryan oldum