Gamze612 çok geçmiş olsun hayırlı doğumlar inşallah ,sancı çok az çıktı 20 dk bağlı kaldım iki yada üçkere 40 ı gösterdi ,buna eşlik olarak rahim boyu 2,7 birde ikiz olunca ne biliyim ,bana kalsa canım çok tez ağrım da olsa hareketli biriyim ,ama dr kesin komuştu☹️Yoğun bakıma girmelerini istemiyorsan 34ü bitirene kadar yarıp kitap oku hiçbirşey önermiyorum dedi,çalışıyorum aynı zamanda eşimle,kendi işimiz işte dinlenme imkanım çok fazla ona rağmen Yok dedi,oturarak dinlenmek sayılmıyor sanırım ☹️