Ece111 İkiz gebelik yaşayan anneler doktora gitme süreniz nedir ? Ayda 1 gitmek yeterli mi 2 haftada bir mi gitmek gerekiyor sizler nasıl hareket ediyorsunuz bu konuda ?
Paramedik16 Ece111 bence 2 haftada bir gidilmeli sonuçta riskli gebelik oluyor ben iki haftada bir gidiyordum perinatoloji takipliydim
Gizem07487 Ece111 benim normal ikiz gebelikti 30 haftama kadar ayda bir çağırdı 32 haftamdan sonra haftada bir geleceksin dedi sıkı kontrol yapmak lazım aksi bir duruma karşı dedi canım doktorum
Stella55 Normal bir gebelik için söylüyorum (riskli olmayan) doktorlar 1 ay yeterli görüyor, en azından benimki 8+6 dayken 1 ay sonra gel dedi. Ama ben 2 haftada bir gidiyorum..