gzdyrdkl71 Merhaba 9 haftalik gebeyim okdapar ve progestran kullaniyorum ilk haftalardan beri bu sekilde ilac kullanip dusuk yasayan oldumu daha once dusugum oldu cok tedirginim 😢
G_Ulzeki gzdyrdkl71 yalnız değilsiniz.bende 2kere oldum .şuan 12hafalik hamileyim .ve bu ilacları içiyorum .Riskli gebelik bölümüne yönlendirme oldu şuan 2hafta da bir gidiyorum .Hiç üzülme Allah’ın iziniyle birşey olmaz.
OzGus gzdyrdkl71 Ben de kullandım gebeliğin başlarında progeston adlı ilacı aldım ben de vajinal olarak kullandım. Lekelenmelerim oluyordu bu sebeple kullandım uzun süreler 4. Aya kadar falan hiç sorun olmadı canım üzülmene gerek yok bunu riskli gebeliklerde öngörüp gebelik başından itibaren kullananlar da var sonra sağlıkla doğum yapanlar
gzdyrdkl71 G_Ulzeki Oksapari gobektenmi koldanmi yapiyorsun canim kollarım mosmor gobektende yapamiyorum korkuyorum bu gunumuze sukur insallah saglikli kucagimiza almak nasip olur 🤲 kanaman oluyormu?
Berfo Bende oksapariniz 6000 kullanıyorum her akşam 7 de göbekten eşim vuruyor aspirin kullanıyorum ve progeston fitil günde 3 tane 3 ay önce kalbi duldu o yüzden iğnenin dozu arttı ve fitil de verdi doktorum
gzdyrdkl71 Berfo allah yardimcimiz olsun insallah kucagimiza sağlıklı sekilde alalim evlatlarimizi dualarimdanisiniz 🤲