Kızlar korkutmak tabiki de istemem ama bende 19. Haftada bebeğimi kaybettiğimde etrafımdakiler hep bu haftada normal ben de yaşıyorum ya da yaşadım dediler ama gittiğimde öğrendim ki keseden su sızıyormuş o yüzden böyle şeyleri kendi doktorumuza sormakta fayda var diye düşünüyorum inşallah kötü bişey değildir canım aklında sorular olacağına doktorun a git kafan rahat etsin 🌸☺️