Ley2020 Arkadaşlar, cuma günü adet olmam gerekiyor. Dünden beri inanılmaz kasık ağrım var. Sol yumurtalığımı hissediyorum resmen. Bazen hareket etmemi bile zorluyor ağrı. Sabah kısmetse idrar testi yapmak istiyorum. Böyle belirti yaşayan var mıydı?
_Melikee_ Ley2020 bende sizin gibiyim bugün kan verdim yarın çıkıcak inşallah bence sizde idrar yerine kan tahlili yapin
Gulcan3655 Gebelik belirtisi adet belirtisiyle aynı oluyor sol tarafinizda agri olmasi bebegin oraya yerlesiyor olmasindan kaynakli olabilir test yaptiginiz zaman belli olur zaten
Ley2020 Gulcan3655 evet, adet belirtisi gibi gerçekten. Umarım sebebi dediğiniz gibidir… sabah bakalım ne olacak 🙈
_Melikee_ Ley2020 evet daha adet olmadan birkac gün önce yaptım negatifti gec oluşan gebelik olabilir diye düşündüm o yüzden kan vermek daha sağlıklı olur
Ley2020 _Melikee_ evet, haklısınız. Ben de yarın negatif görürüm diye yapmaktan çekiniyorum. Ama çok rahatsız edici bir ağrı…
Gulcan3655 Benimde adetime 1-2 gün kala yaptigimda sonuc negatifti adetim 3 gun gectikten sonra tekrar yaptım pozitifti şuan 13+4 gunluk hamileyim sizin icinde hamileymissiniz gibi icime dogdu ama hayirlisi olsuj insallah☺️
Ley2020 Gulcan3655 tebrik ederim ♥️🧿 güzel dilekleriniz için teşekkür ederim. Allahım hepimiz için hayırlısını nasip etsin inşallah ♥️
Ley2020 Gulcan3655 ben bu sabah bir test yaptım, çok çok silik çıktı. Ama kullandığım test markasını araştırdığımda pek güvenilir olmadığını da anladım 🙈
Ley2020 karansmom_ güzel dileğin için çok teşekkür ederim. Allah hepimizin gönlüne göre versin inşallah 🙏🏼
Gulcan3655 Hmmm yani çok yeni bir gebelik oldugu icinde silik olabilir sanırım en kesin sonuc kan tahlili vermeniz olacak☺️
Ley2020 Gulcan3655 evet, en kesin sonucu kan tahlili verir 🙏🏼 adet günümü bekleyip kan vereyim. Yoksa yaşadığım yerde doktorlar mızmızlanabiliyor. Yarın sabah için de başka markanın idrar testini aldım 🙈
Ley2020 Gulcan3655 hep hayırlısı olsun diye ediyorum. Bir kızım var 3 yaşında, kardeş gelsin istedik ama kısmet. Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah ♥️