Kızlar merhaba Bugün Kan verdim 0, 554 çıktı doktorun deyişine göre negatif gebelik ama Adetime daha 6 gün var Yumurta çatlatma iğnesi yaptım 10 gün sonra kan verdim 10 günde negatif çıkması normal mi Yoksa Adetimi mi beklesem hamile kalma olasılığım var mı 6 gün içinde