hamisebe Kızlar gebeliğinizde hangi multivitamin ilacını kullanıyorsunuz ? Doktorum bir tavsiyede bulunmadı , szlerden fikir almak istiyorum
Muhammedamine hamisebe ben hem imom hemde decavit kullanıyorum birini sabah birini gece içiyorum memnunum
Leilademir hamisebe doktorun demediyse kullanma önerirse kullan bazı vitaminler fazla gelebiliyor kendine göre vitaminler kullanmamamı tavsiye ederim
Cansuercan hamisebe yani ilk 3 ay folik asit sonra decavit saglik ocagindan veriyorlar ücretsiz zaten bide demir ilaci olarak gyneferon kullaniyorum
Helen Ocean mummy kullaniyorum ama etkilerini gozle gorulur hissedemedigim icin iyi ya da kotu yorum yapamiyorum. Saclarim hala cok dokuluyor ama onu biliyorum😔
TugceSenelKavak Helen kaç haftalıksınız ? Bende ocean mummy kullanıyorum doktor tavsiyesi ile. Benim saç dökülmelerim 18. Hafta civarı geçti çok şükür şimdi tek tük dökülüyor 25+5 oldum bugün. Saç dökülmeleri biraz da hormonsal ne yazık ki.
Helen TugceSenelKavak 23+5 teyim. Ben de gittikca azalir dokulmesi diye umuyordum ama yani hizla devam ediyor ne yazik ki. Demir ilaci da kullaniyorum oysaki
Helen TugceSenelKavak Sizin adiniza sevindim, daha da gurlesir ve uzar insallah :) darisi da basima :)
TugceSenelKavak hamisebe 12. Haftaya kadar folik asit kullandım. Sonrasında ocean mummy kullanıyorum. 25+5 haftalık hamileyim. Ayrıca ilave olarak da kan için feramat ve magnezyum olarak magnorm.
Hhhzzzlll3545 hamisebe bu konuyla ilgili doktorunla gorus bence kafana gore ilac alma vitamin bile olsa .. cunku herkezin ihtiyacina gore degisebilir senin kan degerin iyidir benimki kotu brnim kullandigim sana yaramayabilir benim fikrim bu tabiki ☺
OgretmenEva hamisebe omepa vm kullanıyorum 90 tl fiyatı. Buna ek olarak gyneferon ve magnorm kullanıyorum ancak hepsini doktorum verdi. Bizim yazdıklarımız sadece tavsiye olur ancak doktorunuza danışmadan ilaç kullanmayın derim