Um07 bende 8+1 deyim, 8 .haftama gireceğim gece başladı bende çok korktum. Bütün gece devam etti, hatta bir ara belimde ağrımaya başladı.Hasta olacakmış gibi hissettim. O gece çok korkup internetten araştırdım. İlk olarak 2. Adet dönemine denk geldiği için yazıyor, sonrada rahimin olduğundan fazla büyüdüğü için herşey normal yazıyordu.inşallah öyledir🙏🏻🙏🏻🙏🏻