Benim 23.haftadan itibaren çatı kemiğimde şiddetli bir ağrı ve acı var. Şuan 30.haftadayım hala devam ediyor. Magnezyum kullanıyorum ama faydası yok hiç. Bazen tutunarak bile zor yürüyorum bazen de hiçbişey yokmuş gibi rahatlıyorum ama doktorum normal dedi doğuma kadar bu şekilde sürebilirmiş