gzdyrdkl71 Merhaba arkadaslar 8+2 de en son kontrol olduk 1 ay sonra gel dedi doktorum ikili tarama testinide yapalım dedi.ama ilk trimester de bu kadar uzun ara muayane icin riskli degilmi bu sekilde 1 ay sonra kontrole giden varmi?
gzdyrdkl71 @“Yenibirannee”#p2 Yenibirannee onceki gebeligimde kurtaj oldugum icin biraz tedirginim acikcasi ,tesekkur ederim 🤗
Yenibirannee gzdyrdkl71 sağlıklı hayırlı sekilde kucağıniza alin insallah kuzunuzu 😊 kendinize stres yapmayin 🌸
gzdyrdkl71 mariapuder hayir suan yasiyorum bu durumu normalmis ama bu haftalarda agrimasi cok sukur ,dusukte kanamam olmustu .
mariapuder gzdyrdkl71 cok korktum birden🥺 ben de bugün 8 haftalık olduk ara ara giren adet sancısı yaşadım bugün, önceki günlerde hic olmamıstı sizin yorumunuzu da okuyunca korktum
gzdyrdkl71 mariapuder kendini yorduysan ondan olmustur ben biraz ayakta duruyum.hemen belim agriyor surekli yatiyorum allah yardimcimiz olsun saglikla alalim.evlatlarimizi kucagimiza 🤲
gzdyrdkl71 Zeynep_T ultrasonla ense kalinligi ve burun kemigine bakiliuormus ayrica bir tupde kan aliniyormus arastirmalarima gore sonra sonuclara gore bilgilendiriliyorsun bi sinraki kontrolde