Kizlar kaç gündür belim çok ağrıyor bugünde göğüs uclarim çok fena sızlıyor 37+3 olduk daha önce normal doğum yaptım buda şimdilik normal dedi doktor ama 5 sene geçtiği için pek hatırlamıyorum bellimin ağrıması göğüs ucumun sancı girdiği an sizlamasi doğum belirtisi mi rahmime sanki bıçak saplaniyor