Pamukbebegimm 37+3 sağ bacağımın diz kapağından altı çok ağrıyor üstüne basamiyorum😔 daha önce yaşayan var mı acaba hamilelikle alakalı mi dün alisveristeydim biraz fazla yürüdüm ondan kaynaklı olabilir mi
Menkse_kya Pamukbebegimm bacak krampları normal hamilelikte bende yaşıyorum ama sürekli aynı yer olmuyor