Mel378 Merhaba hanımlar yarın itibariyle 39+0 oluyoruz ve doktorum daha fazla bekletmeye gerek duymadı Allah’ın izniyle yarın kızıma kavuşacağız, dualarınıza talibim 🤍
umena Mel378 afiyetle sağlıkla kucağına bir avazda alasın amin ☺️💕🌸 bize de dua et sağlıkla kavuşalım 🌸🌸🌸
G_Ulzeki Mel378 Rabbim bir nesefte kurtarsın sağ salim Kucağınıza almayı nasip etsin inşallah.dualarımiz sizinle
Hazalaskin Mel378 aaa neden haftan daha erken ki 41. Haftada Doğum yaptım neden beklemek istemedi doktorunuz
Meyvebicagi Sabah 11 de bende spinal sezeryana giricem 39+5 oluyoruz. Beklemeye gerek yok bundan sonrası tehlike dedi 🥲 Allah yardımcımız olsun inşallah 🤲🏻
AsyaveAnnesiii Meyvebicagi sezaryeni siz mi istediniz yani suni sancı verelim demedi mi doktorunuz ? Sağlıkla alın kucağınıza 😍
Meyvebicagi AsyaveAnnesiii Demedi. Bebek iri. Zorlamaya gerek yok dedi. Gerçi içimde hala korku ve endişe var sabaha kadar da gelme ihtimali olabilir diye. Kilodan dolayı galiba direk sezeryan dedi. İlk doğumum.
Mel378 G_Ulzeki Mommy61 Amiin çok teşekkür ederim cümlemizin.. suni sancıdan biraz çekiniyordum nedense hep kötü deniliyordu ama sağlık olsun birde ilk doğumum olcak korku, heyecan ve mutluluk hepsi birarada 🥹
Mel378 Hazalaskin suyum biraz az bebeğin kilosuda iyi 40.haftadan sonra suni sancı vermem dedi benimde ağrılarım arttı baya aşağıda kendisi 🤦🏻♀️ Yeterli bulduk sezeryan olmadan son haftaya kadar beklemeye gerek yok dedi
Misketlimonum Hazalaskin 41 e kadar beklerken hiç gelmeyecek gibi hissettiniz mi ☺️ 39 um bende dr 41 e kadar yolu var dedi ve endişe ediyorum
AsyaveAnnesiii Mel378 sağlıkla aşın inşallah kucağınıza 😍 süreci burayada yazar mısınız suni sancı ile nasıl olacak bende merak ediyorum çok 🥹 bide merak ettim 40tan sonra neden suni sancı vermem dedi acaba
birkedibirbebekannesi Mel378 39+1im ben de, 40a kadar kendi gelirse gelecek ( hiç canı istemiyor gibi bebişin ama 🥲) gelmezse 40ta suni verecek doktorum da bana 🤭 inşallah sağ salim kısa sürede kucağınıza alırsınız bebeğinizi. İnşallah bizlere de nasip olur 🌸
Mel378 AsyaveAnnesiii ya sanırım kilosu fazla olur diye bana riske atmam sezeryan olur dedi zaten yeterince gelişmiş suyunda az diyince bekletmeye gerek duymadı bende çok ağırlaştım işime geldi biraz 🥲
AsyaveAnnesiii Meyvebicagi anladım bende korkuyorum suniden kendim sezaryen isteyeceğim eğer bebiş gelmezse o zamana kadar ☹️
Eylleannesiii Meyvebicagi bende aynı şekil şuan hastanede yatıyorum sabah sezaryana alicaklar 3 cm açığım var inş gece gelmez tontiş oğlum sağlıkla kucağınıza alin 🙄😂