gamzett Predixtor erken gebelik testi yaptım yarın regl günüm normalde böyle silik ikinci çizgi çıktı çok heyecanlandım sizce pozitif mi
Deletedmom_51 gamzett ben de adetten bir gün önce yapmıştım pozitifti hemde normal gebelik testi idi ucuz olanlardan
pelsin72 gamzett bende adetten 3 gün önce yapmıştım böyle silik çizgiydi şuan 4 aylık hamileyim 😘Allahım gönlüne göre versin
fizikcianne gamzett evet canım pozitif iki günde bir kan takibi yap. Saglıklı gebelikse iki günde iki katı artması lazım kan değerinin
Aynenkanka gamzett kızzzz bebeğin el sallıyor sana 😍😍 Allah tamamına erdirsin inşallah hayırlı olsun🙏♥️
gamzett @“Kyy01”#p26874383 3-4 dk sonra çıktı sanırım kenara bırakıp bakmamıştım bir baktım şok oldum
Karsubng gamzett evet pozitif kan testi vermelisiniz 🌸 ben adet gecikmesinden 1 gün sonra yapmıştım bundan çok daha silikti hatta telefon feneriyle bakınca görülüyordu sadece 😂 34 haftalık hamileyim 🙈
gamzett Cevap veren herkese çok teiekkür ederim şu an o kadar mutluyum ki daha dün ovülasyon testi almıştım önümüzdeki ay da öyle denerim diye🥹 umarım sağlıklı bir gebeliktir🙏🏻
Yakut16 gamzett hayırlı olsun sağlıkla alın inşallah kucağıniza bende bugün yaptım negatif çıktı aşırı kasık ağrısı ve bel ağrım var