Kevvvssss uygulamaya göre son 23 normal doğum pozisyonunda bebiş fakat randevu alıp doktora gidemiyorum bir türlü ayın 4 üne veriyor oda doğuma 10 gün kalmış demek oluyor uygulamaya göre çatı muayenesi ne zaman yapılıyor acaba bilginiz var mı ne zaman gitmem gerek randevuya 15 gün var ve o zaman neredeyse 39 haftalık olucaz